KURS KONCENTRACJA, MEDYTACJA I PRANAJAMA Z JOANNĄ BIERSKĄ

KURS KONCENTRACJA, MEDYTACJA I PRANAJAMA Z JOANNĄ BIERSKĄ 

DATA: 23 i 30 maja oraz 6 i 13 czerwca (wtorki), godz. 18.45 – 20.00

Małe grupy! Tylko na zapisy!

„Medytacja Samopoznania” jest znakiem rozpoznawczym Systemu "Joga w Życiu Codziennym". Praktyka głębokiej koncentracji i medytacji została opracowana tak aby poprzez samokontrolę i samodoskonalenie krok po kroku, pomóc nam osiągnąć Samopoznanie (Samorealizację).

Celem jest doświadczenie i zrealizowanie Boskiej Jaźni (Atma) w nas.

Kurs obejmuje, naukę relaksacji, koncentracji, medytacji, pranajamy oraz filozofii i prawidłowej/poprawnej/ praktyki; w tym również sposobów siedzenia, ułożenia kręgosłupa i oddychania. Poznasz techniki, które mogą być pomocne w codziennej praktyce medytacji.

Kto prowadzi: 

KURS " JOGA DLA BIEGACZY"

KURS "JOGA DLA BIEGACZY"

DATY: 30 maja oraz 6, 13, 20 czerwca, (wtorki) godz. 17.30-18.30

Czemu joga i bieganie to idealne połączenie? Pomimo, że na pozór obydwie aktywności są skrajnie różne to właśnie ta odmienność tworzy z nich piękną całość. Podczas biegu eksploatowane są jedynie niektóre grupy mięśni, które pod wpływem intensywnej pracy kurczą się i twardnieją. Dzięki jodze jesteśmy w stanie zwiększyć zakres ich ruchu, polepszyć ogólną kondycję organizmu, popracować nad równowagą, zbudować świadomość własnego ciała i polepszyć jakość oddechu tak ważnego dla każdego biegacza. Oprócz tego joga to nie tylko praca z ciałem ale i z umysłem a wiadomo, że duża część każdego biegu dzieje się właśnie w głowie.

Podczas tego warsztatu:

  • Omówimy asany, za pomocą których rozciągniemy mięśnie intensywnie pracujące podczas biegania
  • Dowiemy się jak wzmocnić te partie ciała, które podczas joggingu działają w nieznacznym stopniu
  • Wspólnie będziemy praktykować dwie krótkie sekwencje, które można wykorzystać przed i po treningu biegowym
  • Poznamy asany pomagające uniknąć najczęstszych kontuzji
  • Sprawdzimy, jakie znaczenie dla biegaczy mogą mieć pranajama, medytacja i relaksacja

"Jak odżywiać się świadomie, czyli od świadomego jedzenia do świadomego życia"

"Jak odżywiać się świadomie, czyli od świadomego jedzenia do świadomego życia"

DATA: 10 czerwca, (sobota), godz. 14.30-18.00​

Czy wiesz, że 80 % Twojego zdrowia i samopoczucia zależy od tego, jak jesz, co jesz, gdzie jesz…? Czy Twoje nawyki żywieniowe Cię wspierają czy ograniczają? Czy jesteś zadowolony z tego, co jest, czy może chcesz dokonać zmiany w sposobie odżywiania i/lub stylu życia?

Świadome odżywianie prowadzi do świadomego życia. Pozwala dokonywać odpowiedzialnych wyborów żywieniowych, będących w zgodzie z potrzebami ciała i ducha. Bez restrykcyjnych diet, liczenia kalorii, drastycznych zmian. Za to w zgodzie z sobą, swoją intuicją i wartościami.

Zdrowie to dużo więcej niż to, co ląduje na Twoim talerzu.

Jeśli czujesz potrzebę ZMIANY, serdecznie zapraszam na warsztat, gdzie poznasz proste narzędzia do zmiany nawyków żywieniowych (i nie tylko) na służące lepszemu zdrowiu i samopoczuciu. Dowiesz się, co to znaczy jeść świadomie, a także jak poprawić jakość swojego życia i odżywiania przez praktykę uważności.

Czego się dowiesz?

  • jak małymi krokami dojść do dużego celu
  • jak praca metodą diet coachingu wspiera zmianę nawyków, nie tyko żywieniowych
  • jakie są nowoczesne zasady zdrowego odżywiania
  • dlaczego „świadomie” znaczy więcej niż „zdrowo”
  • co zyskujesz odżywiając się świadomie
  • dlaczego uważność to ważny krok na drodze zmiany
  • co łączy stres, emocje i jedzenie

TYDZIEŃ DLA CIAŁA I DUSZY - WYJAZD REGENERACYJNY

TYDZIEŃ DLA CIAŁA I DUSZY - WYJAZD REGENERACYJNY

DATA: 19 SIERPNIA – 25 SIERPNIA 2017 r.

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: SIÓDMY LAS - to siedlisko zagubione wśród malowniczych wzgórz Kazimierskiego Parku Krajobrazowego. Wokoło lasy, wąwozy, szachownice pól, a w powietrzu aromaty dzikich ziół.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins i Joanna Bierska

Sala do jogi:

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej Sali. Cała w drewnie z ogromnymi przeszklonymi oknami.

W planie JOGA 3 razy dziennie:

Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące na różnych poziomach).

Codziennie po południu warsztaty i zajęcia wg. Systemu Jogi w Życiu Codziennym:

  • Koncentracja i Medytacja,
  • Zdrowy kręgosłup,
  • Praca z Czakrami,
  • Mantry i kirtany / z bębnem/,
  • Pranajama/ cwiczenia oddechowe/,
  • Joga nidra - antystresowa relaksacja,
  • Hatha jogowe oczyszczające kryje.

Wieczorem: Joga relaksacyjna, wyciszenie, ćwiczenia oddechowe                                                                                

Kto prowadzi: 

TYDZIEŃ W RYTMIE SLOW FLOW - KAMERALNY WYJAZD Z JOGĄ

KAMERALNY WYJAZD:

‘TYDZIEŃ W RYTMIE SLOW’

MAKSYMALNIE 16 OSÓB

DATA: 6 SIERPNIA – 12 SIERPNIA 2017

TYLKO 1 WOLNY POKÓJ

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: LIPOWY DOM – dom nad jeziorem - został zbudowany w tradycyjnej mazurskiej stylistyce, z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Projektowi przyświecała idea stworzenia gospodarstwa, które harmonijnie wpisze się w otaczającą przyrodę.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins oraz Agata Zagórska

Sala do jogi:

W osobnej sali o powierzchni 60m2 odbywają się zajęcia i warsztaty jogi.

W planie JOGA 3 razy dziennie:

Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi VINYASY – połączenie oddechu z ruchem

Codziennie po południu warsztaty:

  • Joga dla kręgosłupa
  • Otwieranie bioder
  • Joga Czakr
  • Doskonalenie pozycji,
  • Techniki relaksacyjne,
  • Joga dla zdrowia - wspomaganie odporności jogą,

Wieczorem: Joga relaksacyjna, medytacje, ćwiczenia oddechowe, pranayama, joga NIDRA,       

Kto prowadzi: 

RODZINNE WAKACJE NA MAZURACH

RODZINNE WAKACJE NA MAZURACH Z SAMADHI JOGĄ

DATA:  25 CZERWCA - 1 LIPCA 2017 r.

BRAK MIEJSC

W programie oczywiście JOGA, a poza tym…

  • konie, rowery, kąpiele w jeziorze, wyprawy z przewodnikiem do Biebrzańskiego Parku Narodowego
  • wizyta na farmie (spotkanie z krową, świnką, kozą, gęsią..) dla dzieci i nie tylko
  • wiele innych atrakcji..:)

Można zabrać przyjaciółkę, męża, dzieci, kota, psa...

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: Zagroda Kuwasy – magiczne miejsce na Mazurach położone na obrzeżu Biebrzańskiego Parku Narodowego.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki: 

Marta Haskins, Agata Zagórska, Ula Kukulska

W planie JOGA 3 razy dziennie: 

  • Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące na różnych poziomach)
  • Codziennie po południu: praktyka tematyczna, np. otwieranie bioder, wzmacnianie ramion, joga dla kręgosłupa, doskonalenie pozycji, relaksacyjna…
  • Wieczorem: relaks, medytacje, pranayama, joga nidra.
  • DLA DZIECI – joga raz dziennie oraz zajęcia kreatywne w czasie zajęć jogi dla dorosłych

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej sali - 118m2 z drewnianą podłogą.

Dla dzieci:

  • JOGA, Konie, zajęcia kreatywne, przestronny płac zabaw, zwiedzanie tradycyjnego gospodarstwa rolnego

Karolina zaopiekuje się Waszymi dziećmi w czasie zajęć Jogi.

Kto prowadzi: