Prace remontowe

Z powodu remontu weekend:

29-30 lipca

studio będzie zamknięte.

Prace remontowe zaczną się 21.07 (piątek) - za utrudnienia z góry przepraszamy.

TYDZIEŃ DLA CIAŁA I DUSZY - WYJAZD REGENERACYJNY

TYDZIEŃ DLA CIAŁA I DUSZY - WYJAZD REGENERACYJNY

DATA: 19 SIERPNIA – 25 SIERPNIA 2017 r.

DWA OSTATNIE POKOJE!

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: SIÓDMY LAS - to siedlisko zagubione wśród malowniczych wzgórz Kazimierskiego Parku Krajobrazowego. Wokoło lasy, wąwozy, szachownice pól, a w powietrzu aromaty dzikich ziół.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins i Joanna Bierska

Sala do jogi:

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej Sali. Cała w drewnie z ogromnymi przeszklonymi oknami.

W planie JOGA 3 razy dziennie:

Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące na różnych poziomach).

Codziennie po południu warsztaty i zajęcia wg. Systemu Jogi w Życiu Codziennym:

  • Koncentracja i Medytacja,
  • Zdrowy kręgosłup,
  • Praca z Czakrami,
  • Mantry i kirtany / z bębnem/,
  • Pranajama/ cwiczenia oddechowe/,
  • Joga nidra - antystresowa relaksacja,
  • Hatha jogowe oczyszczające kryje.

Wieczorem: Joga relaksacyjna, wyciszenie, ćwiczenia oddechowe                                                                                

Kto prowadzi: 

MINDFULNESS – WPROWADZENIE I OTWARTA PRAKTYKA

MINDFULNESS – WPROWADZENIE I OTWARTA PRAKTYKA

DATA: 16 września (sobota) 2017r., godz. 15:00-17:30.

„Stres jest częścią życia, ale nie znaczy to, że musimy być ofiarami potężnych sił działających w naszym życiu. Możemy nauczyć się pracować z nimi, rozumieć je i używać ich energię by rozwijać siłę, mądrość i współczucie. Aby zrozumieć jak działa uważność, wyobraźmy sobie, że nasz umysł jest powierzchnią jeziora albo oceanu. Dokładnie tak samo jak na oceanie, wiatry stresu i zmiany w naszym życiu podnoszą fale w naszych umysłach. Dzięki medytacji możemy w znacznych stopniu schronić się przed wiatrem pobudzającym umysł. Bo przecież nie zatrzymamy fal, ale możemy nauczyć się surfingu.”

autor: Jon Kabat-Zinn (wybrane fragmenty z książki Gdziekolwiek jesteś bądź)

Dla kogo:

  • praktykujesz mindfulness i chcesz pomedytować w grupie,
  • słyszałaś/eś o mindfulness i chcesz się przekonać czy to dla ciebie,
  • szukasz ukojenia od codziennej gonitwy myśli,
  • chcesz obniżyć poziom stresu,
  • chcesz poszerzyć swoją wiedzę na temat mindfulness i spróbować kilku medytacji.

Proszę zwróć uwagę na to, że warsztat nie jest formą psychoterapii, formą leczenia zaburzeń depresyjnych czy też silnych objawów stresu. Jednak znajdziemy czas aby dzielić się swoimi spostrzeżeniami i odczuciami po kolejnych medytacjach.

WARSZTAT - OD STÓP DO ZDROWIA

WARSZTAT - OD STÓP DO ZDROWIA

DATA: 23 września, (sobota) 2017r., godz. 15.00 - 18.00

Cierpisz na bóle głowy, niestrawność, nie wiesz jak pozbyć się nadmiernego napięcia,  zmęczenia? Nie lubisz brać tabletek i sztucznych środków?

Ten warsztat jest dla Ciebie!!

Zapraszam na warsztat samopomocy w najczęściej występujących dolegliwościach  (np. ból głowy) z użyciem technik refleksologii. Jest to starożytna metoda terapii całego organizmu, wspomaga go  poprzez pracę na stopach, dłoniach  oraz odpowiednie ich stymulowanie. Jest to holistyczna metoda pracy, która traktuje człowieka jak jedność ciała, umysłu i duszy, a nie tylko poszczególne, odizolowane części. Praca ta koncentruje się na zdrowiu i przywracaniu go w naturalny sposób.

Celem warsztatu jest zapoznanie się z refleksologią oraz krótkimi i praktycznymi technikami, które pomogą Ci w naturalny sposób zmniejszyć i usunąć dolegliwości takie jak:

  • ból głowy,
  • nadmierne napięcie nerwowe,
  • zmęczone oczy,
  • przeziębienie,
  • niestrawność.

Będziemy uczyć się pracować na stopach i dłoniach, tak abyś umiał pomóc sobie i swoim bliskim. Poznane techniki będziesz mógł/mogła zastosować samodzielnie w domu, pracy czy podróży.

 

WARSZTAT SIŁA SPOKOJU

WARSZTAT SIŁA SPOKOJU

antystresowe techniki relaksacyjne na co dzień

DATA: 30 września (sobota) 2017r., godz. 16:00 – 18:30

W sobotnie popołudnie zapraszam Cię na łagodne zajęcia rozciągające z elementami treningu autogennego, na których wyciszysz się, zrelaksujesz i głęboko odprężysz.

Na warsztacie nauczysz się jak poprzez naprzemienne napinanie i rozluźnianie mięśni przywracać prawidłowy sposób reakcji ciała, aby tym napięciom zapobiegać.

I jak samodzielnie komponować elementy takich ćwiczeń do codziennej praktyki w domu czy w miejscu pracy. Będziemy też wykonywać ćwiczenia oddechowe wyciszające umysł i rozluźniające napięcia w ciele.

Na koniec praktyki ułożymy się do głębokiego, kojącego relaksu.

Praktyka jest bardzo przydatna w profilaktyce zaburzeń lękowych, pomaga poradzić sobie z bezsennością i łagodzi objawy depresji. Tak głęboka i świadoma relaksacja umożliwia doświadczenie stanu głębokiego odprężenia, lekkości i błogości.

Zatrzymaj się w biegu, wyjdź z domu, aby pobyć z samym sobą i z drugim człowiekiem i zapomnieć o chaosie dnia codziennego.

Kto prowadzi: 

TYDZIEŃ W RYTMIE SLOW FLOW - KAMERALNY WYJAZD Z JOGĄ

KAMERALNY WYJAZD:

‘TYDZIEŃ W RYTMIE SLOW’

MAKSYMALNIE 14 OSÓB

DATA: 6 SIERPNIA – 12 SIERPNIA 2017

BRAK MIEJSC

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: LIPOWY DOM – dom nad jeziorem - został zbudowany w tradycyjnej mazurskiej stylistyce, z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Projektowi przyświecała idea stworzenia gospodarstwa, które harmonijnie wpisze się w otaczającą przyrodę.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins oraz Agata Zagórska

Sala do jogi:

W osobnej sali o powierzchni 60m2 odbywają się zajęcia i warsztaty jogi.

W planie JOGA 3 razy dziennie:

Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi VINYASY – połączenie oddechu z ruchem

Codziennie po południu warsztaty:

  • Joga dla kręgosłupa
  • Otwieranie bioder
  • Joga Czakr
  • Doskonalenie pozycji,
  • Techniki relaksacyjne,
  • Joga dla zdrowia - wspomaganie odporności jogą,

Wieczorem: Joga relaksacyjna, medytacje, ćwiczenia oddechowe, pranayama, joga NIDRA,       

Kto prowadzi: