KURS: Oddech i medytacja

KURS: ODDECH I MEDYTACJA

KURS:  8, 15, 22 ,29 września (czwartki), godz.: 18.45 do 20.00

Praktyka  medytacji jest w dzisiejszych czasach kluczem do utrzymywania pozytywnego stanu umysłu, spokoju wewnętrznego oraz zdrowia i witalności na co dzień. Praktyka technik oddechowych usuwa napięcie fizyczne, mentalne oraz przygotowuje do medytacji.  Medytacja jest praktyką doskonalenia umysłu, która daje odpoczynek na głębokim poziomie, regeneruje system nerwowy oraz sprzyja poprawie zdolności twórczych. Na poziomie fizycznym wspomaga układ odpornościowy, obniża ciśnienie krwi i równoważy pracę układu sercowo-naczyniowego. Praktykowana wytrwale wnosi do życia spokój, równowagę i poczucie zadowolenia.

W trakcie zajęć będziemy doświadczać odprężającej mocy oddechu (pranajama), pogłębiać świadomość własnego ciała, umysłu, emocji, praktykować uniwersalną medytację uważności na oddech oraz zanurzać się w wewnętrznej ciszy, w uzdrawiającym „tu i teraz”.

Każde zajęcia poprzedzone są wprowadzeniem i omówieniem praktykowanych technik.

Korzyści odniesione z zajęć to:

- Natychmiastowe odprężenie na głębokim poziomie i dotlenienie organizmu

- Odblokowanie przepływu energii witalnej w organizmie

- Opanowanie technik oddechowych i medytacji do samodzielnej praktyki

MIĘDZYNARODOWE SZKOLENIE NA NAUCZYCIELI JOGI

MIĘDZYNARODOWE SZKOLENIE NA NAUCZYCIELI JOGI -

BRAK MIEJSC (tylko lista rezerwowa)

POZIOM 1 - 200 godzin

6 - miesięczny kurs rozpoczyna się 18 listopada 2016

Samadhi Joga otrzymała akredytację międzynarodowej organizacji "Yoga Alliance".
Od listopada zaczynamy szkolenia na nauczycieli jogi 200 godzin Level 1.

Szkolenie będzie obejmowało:

  • technikę jogi, trening, praktykę własną 100 godzin
  • metodologię nauczania 30 godzin
  • anatomię i fizjologię 20 godzin
  • filozofię jogi i etykę 30 godzin
  • praktyki 20 godzin

Zmień swoje życie już dzisiaj. Zacznij przygodę życia, pogłębiaj wiedzę o jodze oraz udoskonal swoją praktykę.

JOGA W CIĄŻY

JOGA W CIĄŻY

CZWARTKI o godzinie 11.15

Praktyka jogi podczas cudownego stanu ciąży pomaga kobiecie przejść przez ten okres w sposób bardziej świadomy i radosny, a stan ten sprzyjam.in. nawiązywaniu kontaktu z nienarodzonymjeszcze dzieckiem. Ciało kobiety staje się silne, bardziej elastyczne i otwarte, doskonale dotlenia się. Wszystko to sprawia, że poród kobiety regularnie praktykującej zazwyczaj jest szybszy i łatwiejszy. Asany otworzą i rozszerzą obręcz miednicy, uelastycznią ścięgna i stawy, przyniosą ulgę przy dolegliwościach ciążowych takich jak bóle kręgosłupa, opuchnięte nogi, a techniki oddechowe i relaksacyjne ułatwią kontrolę nad bólemi stanami emocjonalnymi. Praktyki stosowane podczas zajęćmogą być wykorzystanie przy porodzie, ale też po przyjściu dziecka na świat, co pomoże pokonać stres i zmęczenie, odzyskać dobre samopoczucie.

Kto prowadzi: