WYJAZD 21 - 27 sierpnia 2016r - BRAK MIEJSC

WAKACJE Z JOGĄ NA MAZURACH

21 - 27 sierpnia 2016r

W programie oczywiście JOGA, a poza tym…

  • konie
  • rowery
  • kąpiele w rzece i jeziorze
  • wyprawy z przewodnikiem do Biebrzańskiego Parku Narodowego
  • ogniska
  • wiele innych atrakcji..:)

Kameralna grupa: maksimum 18 osób.   

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: Zagroda Kuwasy – magiczne miejsce na Mazurach położone na obrzeżu Biebrzańskiego Parku Narodowego.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki: 

Marta Haskins oraz Agnieszka Gortatowicz

W planie JOGA 3 razy dziennie

  • Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące na różnych poziomach)
  • Codziennie po południu: praktyka tematycznej, np. otwieranie bioder, wzmacnianie ramion, joga dla kręgosłupa, doskonalenie pozycji, relaksacyjna…
  • Wieczorem: relaks, medytacje, pranayama, joga nidra.

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej sali - 118m2 z drewnianą podłogą.

Kto prowadzi: 

MIĘDZYNARODOWE SZKOLENIE NA NAUCZYCIELI JOGI

MIĘDZYNARODOWE SZKOLENIE NA NAUCZYCIELI JOGI

POZIOM 1 - 200 godzin

6 - miesięczny kurs rozpoczyna się 18 listopada 2016

Samadhi Joga otrzymała akredytację międzynarodowej organizacji "Yoga Alliance".
Od listopada zaczynamy szkolenia na nauczycieli jogi 200 godzin Level 1.

Szkolenie będzie obejmowało:

  • technikę jogi, trening, praktykę własną 100 godzin
  • metodologię nauczania 30 godzin
  • anatomię i fizjologię 20 godzin
  • filozofię jogi i etykę 30 godzin
  • praktyki 20 godzin

Zmień swoje życie już dzisiaj. Zacznij przygodę życia, pogłębiaj wiedzę o jodze oraz udoskonal swoją praktykę.

Wyjazd 28-31 lipca 2016 r. - BRAK MIEJSC

Samadhi Joga i Joga w Życiu Codziennym zaprasza na 

WYJAZD: 28 lipca – 31 lipca 2016R.

Przedłuż weekend – relaks medytacje i joga na łonie natury tylko 35km  od Warszawy.

W planie JOGA 3 razy dziennie:

  • Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące na różnych poziomach).
  • Codziennie po południu warsztaty i zajęcia: Joga Czakr, Koncentracja i Medytacja, Zdrowy kręgosłup,
  • Wieczorem: Joga relaksacyjna wg. Jogi w Życiu Codziennym, medytacje, mantry i kirtany / z bębnem / pranayama, joga nidra – antystresowa relaksacja.                                                                                                                                                                         

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej sali i wielkimi oknami J

Kameralna grupa: maksimum 14 osób.

Kto prowadzi: 

JOGA W CIĄŻY

JOGA W CIĄŻY

WTORKI I CZWARTKI o godzinie 11.15

Lipiec i Sierpień tylko w czwartki 11.15

Praktyka jogi podczas cudownego stanu ciąży pomaga kobiecie przejść przez ten okres w sposób bardziej świadomy i radosny, a stan ten sprzyjam.in. nawiązywaniu kontaktu z nienarodzonymjeszcze dzieckiem. Ciało kobiety staje się silne, bardziej elastyczne i otwarte, doskonale dotlenia się. Wszystko to sprawia, że poród kobiety regularnie praktykującej zazwyczaj jest szybszy i łatwiejszy. Asany otworzą i rozszerzą obręcz miednicy, uelastycznią ścięgna i stawy, przyniosą ulgę przy dolegliwościach ciążowych takich jak bóle kręgosłupa, opuchnięte nogi, a techniki oddechowe i relaksacyjne ułatwią kontrolę nad bólemi stanami emocjonalnymi. Praktyki stosowane podczas zajęćmogą być wykorzystanie przy porodzie, ale też po przyjściu dziecka na świat, co pomoże pokonać stres i zmęczenie, odzyskać dobre samopoczucie.

Kto prowadzi: