SATSANG

SATSANG

DATA: 28 stycznia (sobota), godz. 18.00

"SAT znaczy prawda, SANG to społeczność, spotkanie. Satsang to spotkanie ludzi o podobnych zapatrywaniach, którzy mówią o duchowości,filozofii jogi, medytują i śpiewają wspólnie pieśni duchowe. Tak jak ważne są ćwiczenia dla ciała, tak medytacja, modlitwa i Satsang są ważne dla celów duchowych" .

TEMAT: Zdrowie :)

PROGRAM:

  •  Śpiewanie lub słuchanie :) Kirtanów, Bhadżanów i Arati.
  •  Czytanie i interpretacja literatury związanej z duchowością, jogą.
  •  Rozmawiamy na tematy rozwoju duchowego.
  •  Medytacja.
Kto prowadzi: 

WARSZTAT WZMOCNIJ SWOJE CENTRUM

WARSZTAT - WZMOCNIJ SWOJE CENTRUM

DATA: 11 lutego (sobota), godz. 14.30- 19.00

4 godzinny warsztat poświęcony stabilizacji głębokiej (core stability)

PLAN WARSZTATU:

Część 1 (2h):

  • Wprowadzenie do tematu i krótka rozgrzewka (15 min.)
  • Omówienie znaczenia i roli mięśni centralnych (30 min.)
  • Zestaw izolowanych ćwiczeń, których zadaniem będzie dotarcie do poszczególnych "stabilizatorów" (40 min.)
  • Ćwiczenia kompleksowe, połączenie z oddechem (30 min.)

Przerwa 30 minut.

Część 2 (2h):

  • Zastosowanie pomocy do wykonania typowych asan wzmacniających centrum (Deska, Okręt, Kruk) (30 min.)
  • Sekwencja wzmacniająco-rozciągająca bez użycia pomocy (20 min.)
  • Ćwiczenia w parach (30 min.)
  • Wykorzystanie poznanych technik do zbudowania i utrzymania pozycji Kija w Czterech Podparciach (Chaturanga Dandasana) (30 min.)
  • Odpowiedź na pytanie "Komu, do czego i czy w ogóle Chaturanga jest potrzebna?" ;)

WARSZAT WSPOMAGANIE ROZWOJU I ZDROWIA DZIECKA NATURALNYMI METODAMI

WARSZAT WSPOMAGANIE ROZWOJU I ZDROWIA DZIECKA NATURALNYMI METODAMI

DATA: 11 marca (sobota), godz.15.00-18.00

Jesteś rodzicem? Zależy Ci na pełnym, wielopłaszczyznowym rozwoju Twojego dziecka? Chcesz wspierać jego rozwój od strony fizycznej, psychicznej i duchowej?

Każdego dnia myślisz jak stworzyć lepsze warunki do jego rozwoju i wspierać jego zdrowie i odporność?

Będziemy uczyli się różnych naturalnych metod, głównie refleksologii, elementów Shiatsu, czy dietetyki tak, abyś w domu mógł natychmiast zastosować tą wiedzę. Większość z tych metod i narzędzi opiera się o starożytną wiedzę Tradycyjnej Medycyny Chińskiej i jest wypróbowane przez wiele pokoleń.

PLAN WARSZTATU:

  • Nauka elementów „dobrego dotyku”, masażu, który można zastosować już u    najmłodszych dzieci, jak również dorosłych – natychmiast poczujesz się lepiej
  • Wspieranie odporności dziecka poprzez wykorzystanie różnych metod
  • Uspokajanie, wspieranie rozwoju emocjonalnego
  • Działanie w nagłych wypadkach

WARSZTAT - ZAUFAJ CIAŁU I ROZLUŹNIJ SIĘ

WARSZTAT - ZAUFAJ CIAŁU I ROZLUŹNIJ SIĘ

DATA: 25 marca (sobota), godz. 15.00-18.00

Stres, napięcia, traumatyczne zdarzenia i związane z nimi emocje, przebyte choroby, kontuzje - wszystko to, czego psychicznie nie jesteśmy w stanie udźwignąć, co wypieramy ze świadomości, fizycznie odkłada się w ciele. Mądre ciało przechowuje te trudne doświadczenia do czasu, kiedy jesteśmy gotowi, aby je uzdrowić. Mapą zapisanych traum jest system powięzi, który przenika i otacza mięśnie, kości i organy wewnętrzne. Powięziowa Joga Jin jest metodą opracowaną właśnie pod kątem pracy z powięzią. Oprócz jogi jin, obejmuje także rozluźnianie mięśniowo-powięziowe (przy pomocy piłek), ruch spontaniczny i mindfulness.

Podczas warsztatu nauczysz się automasażu przy pomocy piłeczek. Ponadto będziesz mieć okazję do doświadczenia dłuższych - niż podczas zwykłej sesji - czasów pozycji. Efektem ubocznym tej praktyki jest głęboki relaks, a istotą – poruszenie i rozluźnienie struktury powięzi, do której dostępu bronią zazwyczaj wiecznie napięte życiem w pośpiechu mięśnie…

WARSZTAT SAMOOBRONY DLA KOBIET

WARSZTAT SAMOOBRONY DLA KOBIET

Babski Kabacki Klub Samoobrony Babakaba

DATA: 26 marca (niedziela), godz. 13.30-16.00

 

CZĘŚĆ TEORETYCZNA:

Samoobrona zaczyna się dużo wcześniej niż moment fizycznej konfrontacji z napastnikiem. Napastnik jako  leniwe zwierzę - szuka łatwej, pewnej zdobyczy. Jak świadomość siebie i otoczenia oraz mowa ciała mogą być naszymi sojusznikami. Intuicja w świetle psychologii. Alarmujące sygnały z otoczenia. Gdy dochodzi do napaści.

Co robimy w pierwszej kolejności w momencie ataku?  Czy słuchać napastnika? Czy z nim rozmawiać? Milczeć czy krzyczeć?  Na co zwrócić uwagę? Słabe punkty napastnika.

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA:

  • Słabe punkty na ciele: atak na oczy, uszy, szyję, krocze, kciuk
  • Wykorzystanie masy całego ciała
  • Uwalnianie się  z uchwytów za ręce
  • Kopnięcia: kolanem, boczne, po łuku
  • Uderzenia: młot, cios prosty, hak, sierp
  • Bezpieczne upadanie
  • Dźwignie: na bark, łokieć, nadgarstek

PROFILAKTYKA ZDROWIA KOBIETY

„PROFILAKTYKA ZDROWIA KOBIETY”

DATA: 2 kwietnia (niedziela), godz. 13.30-15.30

Zapraszamy do uczestnictwa w warsztatach poświęconych zdrowiu kobiety. Jeśli chcesz „zaopiekować” się swoim zdrowiem, ale nie wiesz od czego zacząć ten warsztat jest właśnie dla Ciebie. Na warsztatach uzyskasz konkretne informacje w jaki sposób świadomie zadbać o swoje zdrowie i przy okazji nauczysz się przeciwstarzeniowego masażu twarzy, szyi i dekoltu, który z łatwością będziesz mogła stosować w zaciszu Twojego domu.

CZĘŚĆ TORETYCZNA

  • Wygląd skóry a prawidłowe funkcjonowanie układu hormonalnego
  • Wpływ odżywiania na skórę i narządy wewnętrzne. Kiedy warto udać się do alergologa?
  • Depresja, obniżony nastrój, chroniczne zmęczenie, chroniczne przeziębienia, choroby nowotworowe, sińce pod oczami, rozdrażnienie, bóle głowy, nerwica, problemy ze skórą, hashimoto, nadwaga, brak równowagi w organizmie- choroby oraz symptomy, które dotykają wiele z nas.
  • Omówienie niezbędnych badań, które każda kobieta powinna u siebie wykonać.
  • Profilaktyka zdrowia- co zrobić, aby nie chorować?

 CZĘŚĆ PRAKTYCZNA obejmuje techniki relaksacyjne w trosce o umysł i skórę

  • Nauka profesjonalnego, przeciwstarzeniowego masażu twarzy, szyi i dekoltu.

MIĘDZYNARODOWE SZKOLENIE NA NAUCZYCIELI JOGI

II MIĘDZYNARODOWE SZKOLENIE 

NA NAUCZYCIELI JOGI - 200 godzin

8 - miesięczny kurs rozpoczyna się 6 października 2017

BRAK MIEJSC - tylko lista rezerwowa

Samadhi Joga posiada akredytację międzynarodowej organizacji "Yoga Alliance".

Od października 2017r zaczynamy 2. edycję szkolenia na nauczycieli jogi 200 godzin Level 1.

Szkolenie będzie obejmowało:

technikę jogi, trening, praktykę własną 100 godzin

metodologię nauczania 30 godzin

anatomię i fizjologię 20 godzin

filozofię jogi i etykę 30 godzin

praktyki 20 godzin

Zmień swoje życie już dzisiaj. Zacznij przygodę życia, pogłębiaj wiedzę o jodze oraz udoskonal swoją praktykę.

KURS ODDYCHAM I MEDYTUJĘ

KURS ODDYCHAM I MEDYTUJĘ

DATY: 12, 19, 26 styczeń oraz 2 luty (czwartki), godz. 18.45-20.00 

Spokojny oddech to spokojny umysł. Spokojny umysł to lepszy nastrój, lepszy sen i  więcej energii. To większa odporność na stres. Zapraszam na  lekkie, odprężające zajęcia podczas których dowiesz się  jak dzięki prostym technikom oddechowym i medytacji możesz kontrolować poziom własnej energii, dbać o swoje zdrowie i  pozytywny stan umysłu. W trakcie zajęć będziemy doświadczać odprężającej mocy oddechu (pranajama), różnicy pomiędzy relaksacją i medytacją, praktykować medytację uważności na oddech oraz zanurzać się w wewnętrznej ciszy, w uzdrawiającym „tu i teraz”.

Te zajęcia są dla Ciebie jeśli chcesz:

  • Odprężyć się na głębokim poziomie i dotlenić organizm
  • Odblokować przepływ energii witalnej w organizmie
  • Opanować techniki oddechowe i medytację do samodzielnej praktyki

Udział w kursie może być szczególnie przydatny dla osób, które potrzebują szybko odreagować stres, którym  towarzyszy w życiu duży poziom aktywności, zmęczenia, dla osób, które mają trudności z zasypianiem, bóle głowy, podwyższone ciśnienie krwi.

RODZINNE WAKACJE NA MAZURACH

RODZINNE WAKACJE NA MAZURACH Z SAMADHI JOGĄ

DATA:  25 CZERWCA - 1 LIPCA 2017 r.

OSTATNIE 3 POKOJE

W programie oczywiście JOGA, a poza tym…

  • konie, rowery, kąpiele w jeziorze, wyprawy z przewodnikiem do Biebrzańskiego Parku Narodowego
  • wizyta na farmie (spotkanie z krową, świnką, kozą, gęsią..) dla dzieci i nie tylko
  • wiele innych atrakcji..:)

Można zabrać przyjaciółkę, męża, dzieci, kota, psa...

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: Zagroda Kuwasy – magiczne miejsce na Mazurach położone na obrzeżu Biebrzańskiego Parku Narodowego.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki: 

Marta Haskins, Agata Zagórska, Ula Kukulska

W planie JOGA 3 razy dziennie: 

  • Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi Vinyasy (zajęcia wzmacniające, energetyzujące na różnych poziomach)
  • Codziennie po południu: praktyka tematyczna, np. otwieranie bioder, wzmacnianie ramion, joga dla kręgosłupa, doskonalenie pozycji, relaksacyjna…
  • Wieczorem: relaks, medytacje, pranayama, joga nidra.
  • DLA DZIECI – joga raz dziennie oraz zajęcia kreatywne w czasie zajęć jogi dla dorosłych

Ćwiczyć będziemy w komfortowej, przestronnej sali - 118m2 z drewnianą podłogą.

Dla dzieci:

  • JOGA, Konie, zajęcia kreatywne, przestronny płac zabaw, zwiedzanie tradycyjnego gospodarstwa rolnego

Karolina zaopiekuje się Waszymi dziećmi w czasie zajęć Jogi.

Kto prowadzi: 

TYDZIEŃ W RYTMIE SLOW FLOW - KAMERALNY WYJAZD Z JOGĄ

KAMERALNY WYJAZD:

‘TYDZIEŃ W RYTMIE SLOW’

MAKSYMALNIE 16 OSÓB

DATA: 6 SIERPNIA – 12 SIERPNIA 2017

Zapraszamy również początkujących joginów.

MIEJSCE: LIPOWY DOM – dom nad jeziorem - został zbudowany w tradycyjnej mazurskiej stylistyce, z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Projektowi przyświecała idea stworzenia gospodarstwa, które harmonijnie wpisze się w otaczającą przyrodę.

Zajęcia poprowadzą dyplomowane nauczycielki:

Marta Haskins oraz Agata Zagórska

Sala do jogi:

W osobnej sali o powierzchni 60m2 odbywają się zajęcia i warsztaty jogi.

W planie JOGA 3 razy dziennie:

Codziennie przed śniadaniem: praktyka Jogi VINYASY – połączenie oddechu z ruchem

Codziennie po południu warsztaty:

  • Joga dla kręgosłupa
  • Otwieranie bioder
  • Joga Czakr
  • Doskonalenie pozycji,
  • Techniki relaksacyjne,
  • Joga dla zdrowia - wspomaganie odporności jogą,

Wieczorem: Joga relaksacyjna, medytacje, ćwiczenia oddechowe, pranayama, joga NIDRA,       

Kto prowadzi: 

Strony