MEDYTACJA MINDFULNESS DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Termin: 5, 12, 19, 26 marca 2018r. godz. 20.15 – 21.30

W poniedziałkowy wieczór zapraszam Cię do poznania i doświadczenia medytacji mindfulness.

Każde z naszych czterech spotkań będzie dedykowane rozwijaniu innego aspektu medytacji. Skupimy się miedzy innymi na: filarach uważności, pozycji medytacyjnej, oddechu, doznaniach z ciała, przepływających myślach i emocjach, postrzeganiu świata oraz stresie. Znajdziemy czas na dzielenie się doświadczeniami i rozmowy o przeszkodach jakie możesz napotkać podczas medytacji w grupie i we własnej praktyce w domu.

Będziemy praktykować w pozycji siedzącej, stojącej, leżącej oraz w ruchu.

Zajęcia są skierowane do osób, które:

  • słyszały o mindfulness i chcą się przekonać jak wygląda taka praktyka,
  • szukają ukojenia od codziennej gonitwy myśli,
  • chcą obniżyć poziom stresu,
  • praktykują i chcą pomedytować w grupie,
  • chcą spędzić wieczór w spokojnych warunkach, spotkać się ze sobą i życzliwością innych praktykujących.

Miejce: Samadhi Joga ul.Mielczarskiego 1, Warszawa - Kabaty

Grupa będzie liczyła maksymalnie 12 osób.

Cena: 130zł (za 4 spotkania)

Proszę o zapisy mailowo: angiekucharska@gmail.com

Zapisz się na dowolny miesiąc, żeby uczestniczyć w nadchodzących spotkaniach. Możesz również dołączyć do grupy, która już ruszy po konsultacji telefonicznej lub bezpośrednio w studio przed zajęciami. Proszę umów się na konsultację z wyprzedzeniem drogą mailową: angiekucharska@gmail.com

Przed każdorazowym spotkanie warto zadbać o siebie. Na godzinę przed praktyką możesz zjeść lekki posiłek oraz ubrać się w wygodne, niekrępujące ciała ubranie. Proszę również wycisz telefon przed wejściem na salę. Jeśli to możliwe zachęcam do włączenia trybu samolotowego. Jeśli wiesz, że chwilę się spóźnisz, wejdź cicho do sali i dołącz do nas.

Zwróć uwagę na to, że te spotkania nie są formą psychoterapii, formą leczenia zaburzeń depresyjnych czy też silnych objawów stresu. Jednak znajdziemy czas aby dzielić się swoimi spostrzeżeniami i odczuciami po kolejnych medytacjach.

Jeśli masz wątpliwości i pytania dotyczące tej formy praktyki lub też czy możesz ją rozpocząć ze względu na stan zdrowia, skontaktuj się z prowadzącą pod adresem: angiekucharska@gmail.com

Prowadząca: Angelika Kucharska

Z wykształcenia filolożka i psycholożka, z pasji nauczycielka i joginka.

Joga jest w moim życiu od 20 lat, do medytacji długo dojrzewałam, aż stała się kolejną nieodłączną częścią mojego dnia. A z nią pojawił się uważny ruch, jedzenie, myślenie i praca, życie.

Prowadzę firmę Today zajmującą się nauczaniem i szkoleniami.

Jestem certyfikowanym nauczycielem jogi (RYT 200 Yoga Alliance accredited) oraz w trakcie certyfikacji na nauczyciela uważności (MBSR Mindfulness Based Stress Reduction accredited by The Institute for Mindfulness Based Approaches).

https://todayyogaandmindfulness.jimdo.com/

Kto prowadzi: 

Angelika Kucharska

Angelika Kucharska
Na macie: 
Joga jest w moim życiu od 20 lat, do medytacji długo dojrzewałam, aż stała się kolejną nieodłączną częścią mojego dnia. A z nią pojawił się uważny ruch, jedzenie, myślenie i praca, życie. Jestem certyfikowanym nauczycielem jogi (RYT 200 Yoga Alliance accredited) oraz w trakcie certyfikacji na nauczyciela uważności (MBSR Mindfulness Based Stress Reduction accredited by The Institute for Mindfulness Based Approaches).
Poza matą: 

Z wykształcenia filolożka i psycholożka, z pasji nauczycielka i joginka. Prowadzę firmę Today zajmującą się nauczaniem i szkoleniami.