ŚWIADOMY RUCH – CIAŁO BEZ KONTUZJI, UMYSŁ SZANUJĄCY GRANICE

ŚWIADOMY RUCH – CIAŁO BEZ KONTUZJI, UMYSŁ SZANUJĄCY GRANICE

WARSZTAT Z AKCJĄ CHARYTATYWNĄ DLA FUNDACJI CENTRUM PRAW KOBIET

DATA: 24 lutego (sobota) 2018r., godz. 15:30-17:00

Zapraszamy na spotkanie z fizjoterapeutą Bartłomiejem Gajowcem, który opowie między innymi o tym czym jest ciało, dlaczego czucie i rozumienie ciała jest istotne oraz o tym jak praktykować ruch bez urazów. Przedstawi także fakty i mity dotyczące ćwiczeń ruchowych. W drugiej części spotkania Angelika Kucharska, nauczycielka jogi i mindfulness zaprosi nas do uważnego ruchu, w którym spotkamy się z pytaniami dotyczącymi szanowania i respektowania swoich granic.

ZAPRASZAMY NA SPOTKANIE Z OLEJKAMI ETERYCZNYMI

ZAPRASZAMY NA SPOTKANIE Z OLEJKAMI ETERYCZNYMI (ESSENTIAL OILS)

SPOTKANIE Z AKCJĄ CHARYTATYWNĄ DLA FUNDACJI CENTRUM PRAW KOBIET

DATA: 24 lutego (sobota), godz. 17:30 - 19:00

Czym są olejki eteryczne? Dlaczego ważna jest ich jakość? Jak bezpiecznie ich używać? Jakie mają zastosowanie? Czy naprawdę tak przepięknie pachną?

Tego wszystkiego dowiesz się na pierwszej, podstawowej lekcji o olejkach eterycznych.

Ajurweda - twoja droga do równoWAGI

Ajurweda - twoja droga do równoWAGI

WARSZTAT Z AKCJĄ CHARYTATYWNĄ DLA FUNDACJI CENTRUM PRAW KOBIET

DATA: 25 lutego (niedziela) 2018r., godz. 13.00 – 15.30

Czy słyszałeś kiedyś o ajurwedzie?

To najstarsza nauka o zdrowiu, która liczy sobie ponad 5 tysięcy lat! To właśnie z niej wywodzi się zarówno współczesna medycyna, jak i medycyna chińska. Starożytni Riszi wiedzieli, że warunkiem naszego zdrowia jest równowaga. Rozumiana wielopoziomowo. Dopiero, gdy osiągniemy harmonię na poziomie ciała, umysłu (również emocji), ducha i społecznym, możemy powiedzieć, że jesteśmy zdrowi. Ajurweda podkreśla również, że nie ma jednej, idealnej diety dla każdego. Jak wybrać tę optymalną dla siebie?

Zapraszamy na niedzielne warsztaty Karoliny i Macieja Szaciłło, twórców bloga www.medytujemy.pl i autorów m.in. bestsellera "Jedzenie, które leczy" w całości poświęconego kuchni zgodnej z zasadami tej najstarszej nauki o zdrowiu.

POWIĘZIOWA JOGA JIN W PIGUŁCE

POWIĘZIOWA JOGA JIN W PIGUŁCE

DATY: 26 i 28 luty oraz 5 i 7 marca (poniedziałki i środy), godz. 10.00 – 11.30

Cykl obejmuje cztery lekcje i zaplanowany jest jako całość. Zawiera: wprowadzenie do jogi jin, objaśnienie 16 podstawowych pozycji z ich wariantami, elementy autoterapii mięśniowo-powięziowej na piłeczkach, elementy medytacji uważności. Daje podstawy do samodzielnej praktyki.

Tematy poszczególnych zajęć to: otwarte biodra, elastyczny kręgosłup, otwarta klatka, zrelaksowana miednica.

Agnieszka Czumaj – instruktorka powięziowej jogi jin i TRE ( w trakcie certyfikacji). Na ścieżce jogi ( hatha, kundalini) od 2003r.

KURS - MEDYTACJA MINDFULNESS DLA POCZĄTKUJĄCYCH

KURS - MEDYTACJA MINDFULNESS DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Termin: 5, 12, 19, 26 marca 2018r. godz. 20.15 – 21.30

W poniedziałkowy wieczór zapraszam Cię do poznania i doświadczenia medytacji mindfulness.

Każde z naszych czterech spotkań będzie dedykowane rozwijaniu innego aspektu medytacji. Skupimy się miedzy innymi na: filarach uważności, pozycji medytacyjnej, oddechu, doznaniach z ciała, przepływających myślach i emocjach, postrzeganiu świata oraz stresie. Znajdziemy czas na dzielenie się doświadczeniami i rozmowy o przeszkodach jakie możesz napotkać podczas medytacji w grupie i we własnej praktyce w domu.

Kto prowadzi: 

Joga dla początkujących - Kurs podstawowy na zapisy

JOGA DLA POCZĄTKUJĄCYCH - Kurs podstawowy na zapisy

4 spotkania - we wtorki 6,13,20,27 marca, o godz. 10:30 - 11.30

Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z jogą zapraszam na kurs podstawowy.

Na tych zajęciach:

  •  poznasz podstawowe asany i ich nazwy
  •  poczujesz swój oddech i nauczysz się prawidłowo oddychać 
  •  nauczysz się sekwencji powitania słońca
  •  dowiesz się jak łatwo zrelaksować ciało i umysł
Kto prowadzi: 

JOGA JIN DLA NEREK

JOGA JIN DLA NEREK

DATA: 10 marca (sobota), godz. 14.00 – 17.00

Według medycyny chińskiej nerki są siedzibą jing, esencjonalnej energii, od której zależy jakość i długość życia, a świadome gospodarowanie tą energią prowadzi do mądrości i długowieczności. Z tego powodu nerki traktowane są jako kluczowy dla zdrowia organ. W praktyce jogi jin uwzględnia się meridiany, tradycyjnie łączone w pary; jedną z nich tworzą nerki z pęcherzem moczowym. Brak równowagi w tym obszarze objawia się problemami ginekologicznymi, urologicznymi, bezpłodnością, impotencją, problemami ze słuchem, bólami pleców i nóg, zmęczeniem, depresją, utratą woli. Emocje powiązane to smutek i lęk.

WŁADASZ SWOIMI MYŚLAMI CZY ONE WŁADAJĄ TOBĄ? czyli anty-stres oczami praktyka

WŁADASZ SWOIMI MYŚLAMI CZY ONE WŁADAJĄ TOBĄ?

czyli anty-stres oczami praktyka

DATA: 11 marca (niedziela), godz. 13.00-15.00

Warsztat z psychoterapeutką poznawczo-behawioralną, który pomoże Ci nauczyć się technik obserwowania i dystansowania się do gonitwy myśli i skutecznej autodiagnozy w sytuacjach stresu czy lęku.

Myśli i emocje oraz fizjologia i nasze reakcje są ze sobą nierozwerwalnie związane. Jeśli chcesz poznać te zależności i konkretne techniki pomagające Ci czuć się tak, jak chciałabyś/ chciałbyś się czuć w każdej sytuacji, niezależnie od czynników zewnętrznych – ten warsztat jest dla Ciebie.

MEDYTACJA MINDFULNESS DLA POCZĄTKUJĄCYCH NA ZAPISY

MEDYTACJA MINDFULNESS DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Daty: 12, 19, 26 marca oraz 9 kwietnia (poniedziałki), w godz. 10:00 – 11:15

W poniedziałkowe przedpołudnie zapraszam Cię do poznania i doświadczenia medytacji mindfulness. Każde z naszych czterech spotkań będzie dedykowane rozwijaniu innego aspektu medytacji. Skupimy się miedzy innymi na: filarach uważności, pozycji medytacyjnej, oddechu, doznaniach z ciała, przepływających myślach i emocjach, postrzeganiu świata oraz stresie. Znajdziemy czas na dzielenie się doświadczeniami i rozmowy o przeszkodach jakie możesz napotkać podczas medytacji w grupie i we własnej praktyce w domu. Będziemy praktykować w pozycji siedzącej, stojącej, leżącej oraz w ruchu.

Kto prowadzi: 

MINDFULNESS – WPROWADZENIE I OTWARTA PRAKTYKA

MINDFULNESS – WPROWADZENIE I OTWARTA PRAKTYKA

DATA: 24 marca (sobota) 2018r., godz. 15:30-18:00.

„Stres jest częścią życia, ale nie znaczy to, że musimy być ofiarami potężnych sił działających w naszym życiu. Możemy nauczyć się pracować z nimi, rozumieć je i używać ich energię by rozwijać siłę, mądrość i współczucie. Aby zrozumieć jak działa uważność, wyobraźmy sobie, że nasz umysł jest powierzchnią jeziora albo oceanu. Dokładnie tak samo jak na oceanie, wiatry stresu i zmiany w naszym życiu podnoszą fale w naszych umysłach. Dzięki medytacji możemy w znacznych stopniu schronić się przed wiatrem pobudzającym umysł. Bo przecież nie zatrzymamy fal, ale możemy nauczyć się surfingu.” autor: Jon Kabat-Zinn (wybrane fragmenty z książki Gdziekolwiek jesteś bądź)

Kto prowadzi: 

Strony